خرید اقساطی و خرید چکی در فروشگاه هومینو

فروشگاه هومینو برای راحتی شما مشتریان عزیز در راستای افزایش قدرت خرید شما ،اقدام به ایجاد شرایط فروش اقساطی و خرید چکی برای خرید شما از این فروشگاه کرده است. شما خریداران کالای خانگی می توانید از حداقل 7 میلیون تومان تا مبلغ 150 میلیون بصورت اقساطی و خرید چکی از ما لوازم خانگی قسطی خرید کنید .

تنوع مبلغ اعتبار خرید در کنار سود بانکی حداقلی و شرایط باز پرداخت متنوع از یک تا 18 ماه و در برخی طرح ها بدون پیش پرداخت میتواند خریدی بی دغدغه و لذت بخش را براتون به ارمغان بیاورد .پس فقط کافیست با پشتیبانی هومینو تماس بگیرید و دو سوته اعتبار بگیرید و خرید کنید و در هرجای ایران زمین درب منزل تحویل بگیرید  .

 

 

فکر نکن هر چی رو لازم داری همین الان بخر و بعدا پرداخت کن 

زمان و نحوه دریافت خرید قسطی و خرید چکی

زمان دریافت این اعتبار بسته به شرایط شما از بین 1 تا 15 روز متغیر است. فروشگاه هومینو درصدد است که در سریع ترین زمان این مراحل خرید اقساطی و خرید چکی را برای شما تسریع کند. برای این کار پس از تکمیل و ارسال فرم درخواست وام ها یا شرایط چکی در کمتر از 24 ساعت با شما تماس و مراحل وام طی و اعتبار به شما تعلق می گیرد.

ما برای اینکه در این اوضاع اقتصادی بتونیم کمک کوچکی در راستای افزایش قدرت خرید شما انجام دهیم همواره با ایجاد طرح های متنوع فروش و فروش اقساطی سعی خواهیم نمود که خانه شما با بهترین کالاهای موجود بازار همیشه  مزین و بروز نگه داریم . 

به امید آن روز که خانه ی هر ایرانی همواره سرای شادی و زیبایی باشد .

 

 

با کلیک بر روی هر یک از بنر های زیر می توانید از شرایط و مراحل دریافت طرح خرید اقساطی مورد نظر اطلاع پیدا کنید و با ارسال درخواست اعتبار در کمتر از یک روز اعتبار را دریافت کنید.

 

بنر قسطی 103907

 

بنر قسطی 2 Copy 115730

 

قسطی33 085737

 

 

تماس با ما

0
شما این محصولات را انتخاب کرده اید  0

سبد خرید شما خالی است.