هومینو لوگو_071434
فروشگاه اینترنتی هومینو نامی نو ومطمئن برای خانه شما

هومینو یک فروشگاه اینترنتی لوازم خانگی و جهیزیه 

فروشگاه اینترنتی هومینو ( فروشگاه اینترنتی فروشگاه رستمی ) یک هایپر کالای لوازم خانگی و جهیزیه عروس می ‌باشد که پس از طی مسیر سنتی بازاری موفق در شهر قزوین در محله منبع آب خیابان کارگر ایجاد کرده است. فروشگاه رستمی از یک مغازه ۳۰ متری درسال 1386 شروع بکار کرد و تا کنون که مساحتی بالغ بر ۷۰۰ متر مربع را دارا می‌باشد،پا به عرصه لوازم خانگی گذاشت.  تمامی این سالها در کنار مشتریان عزیز بودیم و افتخار خدمت رسانی  به شما عزیزان را داشته ایم.هومینو

فروشگاه اینترنتی هومینو ( فروشگاه اینترنتی فروشگاه رستمی ) یک هایپر کالای لوازم خانگی و جهیزیه عروس می ‌باشد که پس از طی مسیر سنتی بازاری موفق در شهر قزوین در محله منبع آب خیابان کارگر ایجاد کرده است. فروشگاه رستمی از یک مغازه ۳۰ متری د رسال 1386 شروع بکار کرد و تا کنون که مساحتی بالغ بر ۷۰۰ متر مربع را دارا می‌باشد،پا به عرصه لوازم خانگی گذاشت.  تمامی این سالها در کنار مشتریان عزیز بودیم و افتخار خدمت رسانی  به شما عزیزان را داشته ایم.

InShot 20240304 211859636 scaled

فروشگاه رستمی  با رشدی که طی 20 سال حضور فعال در بازار سنتی داشته طیف وسیعی از مشتریان محلی را جذب واعتبار گسترده‌ای را با لطف این عزیزان کسب نموده است.
فروشگاه رستمی اکنون در کنار فروش اینترنتی – حضوری را برای شما فراهم می‌آورد و ما مقدم شما را برای بازدید و خرید در هردو پلتفروم خرید گرامی می داریم .
اما بنا به درخواست بیشمار شما عزیزان و مشتریان در جهت ایفای سیستم مشتری مداری مجموعه و گسترش برنامه‌های بازاریابی و ارائه خدمات در عرصه پهناور ایران زمین، برآن شدیم تا در بستر وب و شبکه‌های اجتماعی فعالیت اطلاع رسانی و فروش را آغاز کنیم.

فروشگاه اینترنتی هومینو در سال جدید 1403 طراحی ،تاسیس و در فضای وب راه اندازی شد.

13

شروع هرکاری تا رسیدن به غایت ایده آل بودن ، بهینه بودن و کاربری آسان کاری زمان بر و توام با برطرف نمودن عیب‌ها و نقص‌ها می‌باشد و ما در رسیدن به این هدف متعالی نیازمند انتقادات و پیشنهادات و نظرات شما عزیزان هستیم. شماره تماس 09361721506 -02832523397 و آدرس ایمیل info@homeyno.com  و شبکه اجتماعی اینستاگرام واتس آپ و چت پشتیبانی در وب سایت  راههای ارتباطی میان ما و شما عزیزان می باشد. منتظر شنیدن صدای گرم شما هستیم.

123 104933

هومینو قرار است چه چیزی ارایه دهد ؟
چرا هومینو را انتخاب کنیم؟

هومینو قصد دارد بستری امن را برای مشتریان فراهم آورد که به راحتی بتوانید با مقایسه تمامی کالاها و کسب اطلاع از محتواهای فنی و تخصصی و آنالیز کالاها، ودیدگاه مشتریان انتخابی دقیق مطابق با بودجه خود داشته باشید.

شرایط پرداخت در هومینو بسیار متنوع و سهل شده است، برای هر قشر از جامعه راهکار منعطف‌پذیر و مطابق شرایط خاص ارائه می شود برای این امر با کلیک بروی گزینه تماس با کارشناسان براحتی از روش های مختلف تیم هومینو مشاوره های فنی و مالی لازم را برای شما توضیح و راهنمایی می نماید.

پرداخت

هومینو چه کالاهایی را می فروشد ؟

فروشگاه اینترنتی هومینو در تعداد حداقل 60 دسته بندی در گستره وسیعی از تنوع کالای لوازم خانگی را در فروشگاه خود به فروش می رساند.

نمایندگی فروش و خدمات برندهای مطرح داخلی چون اسنوا ،دوو ،پاکشوما ،ناساالکتریک و … گواه برآن است که هومینو بصورت تخصصی در زمینه تامین و فروش کالای لوازم خانگی فعالیت میکند.

برندها

هومینو برای نوعروسان عزیز کلیه کالاهای لوازم خانگی و سرویس مبلمان و چوبی را فراهم آورده تا با راحترین روش و با فراغ بال جهیزیه خود را خرید نمایند.

هومینو نمایندگی فروش و خدمات چه شرکت هایی می باشد ؟

فروشگاه اینترنتی هومینو در حال حاضر بخش فروش مجازی فروشگاه رستمی در قزوین می باشد. که این فروشگاه نمایندگی فعال شرکت اسنوا ،پاکشوما ، ناسا الکتریک ، پارس خزر ، دلمونتی و کاستلو و برندهای نام آشنای صنعت لوازم خانگی را با گارانتی معتبر به مشتریان ارایه می کند .

خدمات پشتیبانی و مشاوره خرید برای مشتریان در هومینو چگونه است ؟

سیستم مشتری مداری هومینو بر اساس سیستم های روز دنیا پایه گذاری شده است. خدمات پشتیبانی و مشاوره خرید هومینو در طول ساعات روز بمدت 16 ساعت از ساعت 7 صبح الی 23 بعداز ظهر بصورت مستمر به مشتریان اریه می گردد.

کارشناسان ما باتوجه به نیاز شما کاملا آموزش دیده اند و با سعه صدر و شکیبایی در کمال احترام پاسخگوی سوالات شما خواهند بود. پس هر مشکلی داشتید بدون معطلی با هومینو تماس بگیرید.

تیم پشتیبانی هومینو از لحظه تصمیم گیری شما برای بررسی کالا مورد نیازتان تا ثبت خرید و پیگیری خرید و ارسال با افتخار شما را همراهی می کند. تیم هومینو رسالت خویش را در تداوم این رابطه برای خلق لحظه های باشکوه در لحظات شما می داند.

پشتیبانی

هومینو یک پلتفرم فروش نیست، هومینو یک سبک جدید خرید و یک دوست باوفا در کنار شماست ….  

روش های ارسال کالا در هومینو چگونه است ؟

فروشگاه اینترنتی هومینو روش های متنوع ارسال را با توجه به نیاز مشتریان کالا هارا بدستشان می رساند . ارسال در محدوده  شهرهای قزوین ، مهرگان ، محمدیه و الوند و اقبالیه بصورت سریع روزانه با پست هومینو و در خرید های بالا کاملا رایگان می باشد.

ارسال برای شهرهای دیگر ایران زمین بنا به درخواست شما با شرکت پست ، تیپاکس ، چاپار ، باربری ، ارسال ویژه با باربری وانت بار و پست ویژه هومینو برای جهیزیه می باشد.

تمامی مرسوله ها کاملا استاندارد بسته بندی و کنترل کیفیت شده و ارسال می گردند.

ارسال

شرایط فروش قسطی در هومینو چگونه است ؟

شما می توانید در هومینو به روش های مختلف تامین اعتبار اقساطی کنید. اولین روش کالا کارت بانک قرض الحسنه مهر ایران می باشد که با تمهیدات این بانک در سریعترین زمان در اختیار شما قرار می گیرد.

سیستم های اقساطی از کی وام – قسطا – لندو – کیپا نیز برای خرید شما در سایت هومینو مهیا می باشد.

12 104947

همچنین برای ساکنین استان قزوین فعلا امکان خرید چکی نیز در صورت داشتن استعلام اعتباری خوب مهیا می باشد. این طرح ها محدود هستند و حتما قبل از خرید با پشتیبانی هومینو هماهنگی های لازم را انجام دهید.

در پایان خاطرنشان میشویم که با عضویت در خبر نامه هومینو از کمپین ها و تخفیفات هومینو مطلع شوید .

منبع:homeyno