اسنوا1_011209
اسنوا ، ایرانی با قلب تپنده کره ایی برند محبوب ایرانی ها در روزهای سخت تحریم

برند اسنوا چگونه برندی است ؟
شرکت «ارکان ساختار نوین ایرانیان» یا به اختصار اسنوا از سال ۱۳۸۴ تاسیس و آغاز به کار کرد. از آن زمان تاکنون با تلاش گروهی تیم‌های تخصصی از مهندسان ایران زمین و انتخاب گلچینی از تکنولوژی های جهانی دست به دست هم دادند تا اشتغال زایی بالغ بر ۵۰۰۰ نفر را رقم بزنند.
اسنوا در مساحتی بالغ بر ۹۰۰۰ مترمربع کارخانه مدرن خود را بنا کرد. اسنوا در ایران تعداد ۱۲۰۰ فروشگاه بصورت شعبه و نمایندگی اسنوا در پهنه وسیع ایران زمین را دایر کرده است. نمایندگی قزوین اسنوا فروشگاه رستمی شریک تجاری فروشگاه اینترنتی هومینو است .

شعار تبلیغاتی اسنوا
اسنوا در تلاش است که در صنعت لوازم خانگی مخصوصا پس از تحریم برندهای کره‌ای، جایگاه خود را در بازار ایران بهبود دهد.
خدمات این شرکت در چند سال اخیر رشد قابل توجهی پیدا کرده است. آنها در یک جمله خدمات خود را اینگونه توصیف می‌کنند، اسنوا از ابتدا تا انتها، متعهد به شما.
به طور میانگین گارانتی‌های متفاوت بالای ۱۸ ماه و خدمات پس از فروش بالای ۵ سال، برای خدمات و تامین قطعات ارائه می‌شود.

تنوع محصولات اسنوا:
در حال حاضر شرکت اسنوا طیف وسیعی از لوازم خانگی در دسته‌بندی‌های گوناگون تولید و مونتاژ می‌کند.
انواع یخچال‌ها، فریزرها و ساید بای ساید اسنوا، انواع تلویزیون‌های LED و هوشمند اسنوا، ماشین لباس‌شویی اسنوا، ماشین ظرفشویی اسنوا، انواع اجاق گاز روکار، انواع اجاق گاز صفحه‌ای، انواع نوشیدنی‌ساز اسنوا، چایساز اسنوا، جاروبرقی و جارو شارژی اسنوا، خردکن اسنوا و خیلی از محصولات دیگر را تولید و روانه بازار می‌کند.
شما در هومینو می‌توانید براحتی تمامی محصولات اسنوا را خرید کنید.
هومینو نماینده‌ی فروش و خدمات اسنوا می‌باشد.

گارانتی انتخاب سرویس الکترونیک چیست ؟

شرکت اسنوا برای سهولت خدمات رسانی به مشتریان محصولات خود را با گارانتی انتخاب الکترونیک به شما عرضه می‌کند.
این کار به گذشته این شرکت و همکاری‌های تجاری با برندهای کره‌ای و چینی برمی‌گردد.
در هومینو تمامی محصولات اسنوا را با گارانتی انتخاب الکترونیک خرید نمایید. اعتبار، اطمینان و قیمت‌های مناسب را در هومینو جستجو کنید.

نقد و بررسی محصولات اسنوا:
تیم هومینو سعی می‌کند در کنار هر محصول علاوه بر معرفی آن یک نقد و بررسی کلی برای آن محصول ارائه کند. محصولات اسنوا هم فارغ از این مورد مهم نیست. بنابراین با مراجعه به صفحه برند اسنوا می‌توانید انواع محصولات را بررسی و خرید نمایید.
اما در کل می‌توان در حال حاضر در برندهای ساخت داخل ، اسنوا را جزء با سابقه‌های بازار و پرفروش‌های حوزه لوازم خانگی دانست. اسنوا به شدت به دنبال کسب سهم بازار بالاتر نسبت به رقبا می‌باشد و این کار فقط در گرو تولید محصولات با کیفیت و طراحی بروز می‌باشد.
به هرحال اسنوا برند خوب بازار است و در خرید محصولات این برند شک نکنید.
البته بنابر سیاست‌های هر شرکت محصولاتی استراتژیک هستند و از کیفیت بالاتر برخوردارند. در برند اسنوا انواع یخچال و تلویزیون، لباس‌شویی و ظرفشویی جزو این رده می‌باشد.

منبع: homeyno