ناسا الکتریک_013252
ناسا الکتریک 1یک ایرانی مدرن و با کیفیت در سبک طراحی روز اروپا

ناسا الکتریک برند ایرانی مدرن و با کیفیت به سبک طراحی روز اروپایی

 معرفی برند ناسا الکتریک

این برند در سال 1388 در عرصه لوازم خانگی شروع بکار کرد. شرکت پیشرو سورین فن اور فرتاک پس از تاسیس برند ناسا الکتریک را ثبت نمودند. آنها صرفا در ابتدای کار محصولات را از کشور چین و ترکیه وارد ایران می‎کردند و توسط نمایندگان فروش خود توزیع و به مشتریان هدف می‎رساندند. در طی این سالها کالاها صرفا وارد شده و هیچ مونتاژی در داخل صورت نمی‎گرفت.

در سال 1398شرکت تصمیم گرفت که تکنولوژی محصولات را به داخل ایران  منتقل و بومی سازی کند. قابل توجه اینکه این برند قبلا از کالاهای به اصطلاح بانه ای بوده و از منطقه بانه در کل ایران توزیع می‎شد.

احداث کارخانه ناساالکتریک در ایران

در سال 1398 زمین کارخانه در استان کردستان شهرستان بانه خریداری شد. در تاریخ 20 اردیبهشت 1399 همزمان با افتتاح کارخانه اولین خط تولید محصولات شروع بکار کرد. مساحت این کارخانه  14000 متر مربع و با اشتغال زایی مستقیم 25 نفر نیروی انسانی جوان در کردستان محروم در حال تولید انواع محصولات لوازم خانگی می باشد.  در حال حاضر حدود 50 قلم کالا با استفاده از 130 نفر از نیروهای بومی و متخصص در حال تولید و مونتاژ می باشند

ناساالکتریک ساخت کجاست ؟

این برند حاصل همکاری شرکت YIWA NANO Electric چین و همکاری پژوهشگاه این شرکت در آلمان می‎باشد که کار طراحی و تحقیقق را برعهده دارد انجام می‎شود . قطعات اصلی محصولات چین و ترکیه می باشد که با حساسیت بالا در کنترل کیفیت و سیاست های بازار یابی مشتری محور شرکت در بالاترین سطح کیفیت سعی دارند به مشتریان ارایه بدهد.

نقد و بررسی برند ناساالکتریک

طراحی و ارگونومی

این برند همواره در صدد بوده است تا بتواند با قیمت مقرون به صرفه نسبت به رقبای هم رده کالاهایی با طراحی بروز و طبق سلیقه مشتری های ایرانی طراحی سازد. استفاده از متریال باکیفیت و نصب موتورهای برقی پرقدرت بادوام بالا در کنار طراحی محصولات زیبای این شرکت که طرح های مدرن با عملکرد بهینه و متناسب با ارگونومی ها را پیاده سازی کرده اند نقطه قوت این برند است.

البته این طراحی هیچ گاه ویژگی های فنی و کاربردی محصول را فدا نکرده و کاملا در یک راستا و هدف همسو شده اند.

خدمات و گارانتی ناسا الکتریک:

این برند برای تمامی محصولات خود گارانتی 24 ماهه را با بهترین شرایط قیمت نسبت به رقبا و 10 سال خدمات پس از فروش را بی قید و شرط را بروی تمامی محصولات خود قرارداده است‎. تامین قطعات یدکی در کنار سرویس خدمات خوب هم میتواند تکمیل کننده این باشد که واقعا می شود به این شرکت اعتماد کرد و با افتخار برند وطنی خرید کرد.

تنوع محصولات :

این شرکت طیف وسیعی از کالاهای برقی اشپزخانه را تولید می کند. در تمامی این محصولات سعی شده از تکنولوژی های برتر روز دنیا استفاده شود. در ساخت محصولات از متریال پلاستیک  ABS  بسیار با کیفیت استفاده شده و بسیار با دوام است.تنوع محصولات ناسا از مخلوط کن قدرتمند زیبا با طراحی مدرن گرفته تا انوع نوشیدنی سازها – مخلوط کن – ابمیوه گیری -چایساز – پلوپز و ارام پزقهوه و اسپرسوساز-  توستر -ساندویچ ساز- مایکروویو و …. همه در سبد این شرکت دیده می‎شوند .

هومینو نیز نمایندگی این شرکت راداشته و با افتخار محصولات ایشان را بفروش می رساند برای خرید اینجا را کلیک کنید .

ایا لوازم خانگی ناسا خوبه ؟

بله ما در این مقاله سعی کردیم یک اطلاعات خوب از برند ناسا در اختیار شما قرار دهیم . ناسا جزو یکی از برندهای مونتاژ یا ساخت داخل است که جز با کیفیت های بازار است.قیمت این برند هم به شدت با کیفیت ان تناسب دارد و ز کالاهای با ارزش خرید خوب است.شرکت سعی کرده که با ارایه خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش کیفیت خدمات خود را افزایش دهد.

خب باید بگوییم با ساخت ومونتاژ در داخل کشور حتما یک مسیر جدید در پیش رو این برند گشوده شده است.با خرید محصولات ایرانی جوانان این مرز و بوم را مشغول کار کنیم و با نقد سازنده خود انها را در رقابت با برندهای خارجی یاری کنیم.

سایت رسمی ناساالکتریک

منبع:     homeyno